Home!

Hejsan!
Nu är jag hemma efter en rätt slapp dag i skolan, hade vanliga lektioner till lunch, men vi målade och kollade på film på dom lektionerna ;)
Sedan efter lunch så fick vi kolla på eleverna vs lärarna i innebandy och spökboll, hejade på lärarna men dom förlora med två poäng surt!!

Aa se så fick man skällskap av ´Ludwig till tempo för átt köpa frimärken till julkorten som jag skrev igår kväll ;)
Så snäll han är ;)

Frös som en torsk på vägen hem sen, men mamma hade varm mat klar nä jag kom hem så blev snabbt varm;)

Men nu ska jag steka köttbullar ses:*♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu