Kalla fötter!

>Hej!<
Ligger här i soffan nu med mammsen, eftersom erica inte orkade dra ner till stan drog jag ner med mamma, fanns typ ingenting me´n fick en tröja som har lite "norska" mönster.
Till kvällen blir de att laga pizza, men de blir de inte förren pappa kommer hem, och jag försöker övertala dem att vi ska till Kalmar på torsdag, och jag ska lyckas! hihi¨

Annars så har jag bara myst i soffan med Rädda Willy en mysig julfilm;)
Men nu ska jag få mamma att spela lite spel med mig och  sen ikväll blir de film med gotte saker :D

<ha de fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu