Klar

Såå nu har vi kollR klart på filmen, och den var underbar som vanligt :)

Är väldigt glad idag, för att jag vann en röstning idag ;)
På onsdag ska vi som sagt ha en "klassen dag" innan jul lovet, och då diskuterade vi vad vi skulle göra, och vi kom fram till att vi skulle kolla på film, och förslagen var grinchen och ensam hemma, och jag bara öh? vad är de frågan om? min syster kollar på dom och hon är åtta år, visst filmerna är bra men palla se dom i skolan, så jag kom med förskaget att vi skulle se Twilight men trodde verkligen inte att de skulle vinna, men sen så när vi röstade så röstade Alla killar på de! Jag är fortfarande i chock, eftersom dom tycker dom filmerna suger fast dom inte ens sett dom, men så sa dom efteråt att dom ville se den trots allt. Och jag vart glad som bara den :D

Annars fick vi sluta tidigare idag eftersom idrotten var inställd, och jag vart faktiskt besviken eftersom jag var pepp på att få röra lite på mig. men nej..
Blev att isället att gå hem och plugg till fysiken som vi har i morgon, och trots allt är jag faktiskt rätt säker på de;)

Men nu ska pappa förhöra mig innan jag duschar och sedan ska sova ;)

Men god natt:*♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu