Middag

Hej!
Sitter nu i soffan och slappar. Farmor är här och ska äta med oss ikväll :)
Molle är väl ute på nåt men vet inte vad:P

Idag i skolan har vi haft matte på morgonen men vi spela bara spel, och sen drog vi ner till stan för att kolla på bion, tusen gånger bättre, den var väl helt okej ;)

Sen drog vi tillbaka till skolan för att äta "julmat" och de var vidrig mat, äggen måste vara konst gjorda eller nåt blä på de!
Sen på so:n så städa vi våra skåp, men mitt skåp är inte så stökigt så de var inte så mycket jobb, sen musik jag gjorde typ ingenting;)
Och till sist idrott och då körde vi flagan, mitt lag sög!

Sen gick jag och Amanda hem i de kalla vädret buurrr!

Men nu ska jag dampa klart på oscar och äta pösss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu