Oj

God morgon!

Hade inte tid att blogga igår så berättar nu vad jag och brudarna hittade på för bus ;)'

Ja de började med att jag åkte ner till stan för att möta upp mupparna, sen så gick vi och drygade där för marknaden sög hårt! Så vi gick till Lindex för att köpa julklappar till mina kusinbarn Brage och Lucas, så de blit att skicka iväg dom idag:)
Aa sen drog vi hem till dom och kolla på skräckfilm, de första vi såg har vi sett innan men de är lika läskig ändå, och sen den andra vi såg sög så erica och jag somna som två grisar medans elin tyckte den var jätte bra x) Haha!

Och sen runt fem eller nåt drog vi upp mot mitt place men som vanligt hittar vi på nånting när vi ska nånstans så vi stanna och kasta snöboll trögbollar som vi är, plus att jag ramla och slog i handleden, men aja vi drog på oss varma kläder och gick ut och lekte med Atlas i snön och han är gaalen i snön!! Haha sen vid sju drog vi till ungdomsnatt på a-huset och de var skit tråkigt, men aja fick väl se nåt roligt...tror jag :) Men drog hem runt 22.15 eller nåt för jag ska till kyrkan nu vid elva med Amanda och sen blir de att jul städa och skriva julkort, jaa vi är lite efter men vi har inte haft tid så;)

Men nu ska jag göra i ordning för kyrkan;)

Pösshej!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu