Sön som faller

Hej!!
Nu är jag hemma efter en låång dag på en av jordens bästa ställe :D Köpte ingenting för de gjorde mammsen åt mig, så Amanda du behöver inte vara orolig att jag inte följer med den 23 ;)

Tyckte de var dåligt med kläder så köpte istället lite saker till mitt rum, men en sak är jag ledsen för att jag inte köpte och de var en jacka men tack gode gud att jag ska dit om två veckor :P

Orkar inte säga så mycket mer för nu ska jag ner och mysa i mitt allt för stökiga rum som jag ska göra nåt åt i morgon, God natt :*♥




Kvällens mysvän blev nallen min ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu