Tagga

Hej!
Kom hem för ett tag sen från Erica och Elin;) vi spela lite sims och senare kollade vi på The Town vi skulle se på The Host men den var hur skum som helst. Den handla om nåt konstigt djur som bodde i vattnet, fatta inget!
Men den andra filmen var bra, fast slutet sög :'(

Imorgon blir de att springa långpass ute hos kusinerna, men mölla och jag håller oss nog i bakrunden hoppas jag för är inte så taggad på att springa imorgon, men jag var ute tidigare idag och träna också så, så duktig har jag varit idag;)

Men nu ska jag ta och lägga mig i min säng och kolla på Dear john ska nog ta med den ut till emilia imorgon, har på känn att hon vill låna den så ;)

Men ska krypa under täcket nu natti;)♥


Skit ful bild! men aja bjuder på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu