Trött som jag vet inte vad!

Hej!
Har inte haft tid att skriva idag så förlåt!:)
'Dagen började med att jag gick upp runt halv elva och eline satt här uppe och kollade på tv.Mamma jobbade ju förmiddagen så vi var ensamma hemma. Så jag började plocka upp lite i mitt rum sen så tog jag och fixade med tvätten. Se så kom mamma hem med pizza så de åt vi.

Efter de tog jag en dusch och drog efter de till Ludwig, där kolla vi lite på början av devil men den var inte lika bra som första gången så han får se den själv ikväll;)

Sen så såg vi på Rec och de var nog fjärde gången jag såg den men den var lika läskig ändå, och ludde vart också rädd haha! Han kommer inte kunna sova inatt tror jag:D

Men tänkte lägga ut lite bilder från år 2010;)



Fler kommer senare ikväll och i morgon;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu