A-huset

Hej!
Nu sitter vi på A-huset och chillar lite:)
Idag har jag faktiskt städat mitt akvarium:D Guud så duktig jag är!

Men i alla fall så sitter jag och brudarna nu på A-huset, finns inte så mýcket att göra men blir väl att göra "kort" sen, ledarna ville att vi skulle testa de så vi får väl göra de för att vara trevliga :)
ikväll hoppas jag på "Beck" men ska också träna, de blir tydligen mörken banan och den suger. Har typ sprungit den varje höst och vinter i tre år, så den är lite ut tjatad om man säger så:p

Men nu ska vi hitta på nåt sees:*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu