Bita i surt äpple

Hejssan!
Kom hem från skolan för en stund sen, fick veta idag att vi har tyska prov på fredag wiie jag som är ''så" bra på tyska ..
Bara att börja plugga alltså. Annars så har de väl inte hänt så mycket i lilla Vimmerby förutom att skolan har fått ett nytt "par" gulligt ju :)

Snön yrrrrrrr som jag inte vet vad utanför, men ska strax dra mig ut och skotta snö för att fjäska för pappa, och sen laga mat för att fjäska för mammsen ;) Ska ju till ullared om tre veckor så pengar måste rullla in, kanske ska träna också för att få en bonus av pappisen..hm så får de bli, dom kommer gå upp i taket av förvåning när jag berättar de sen när dom kommer hem :p

Twilight Eclipse kommer också ut på DVD den tredje måååste ha!!! Annars dödar jag nån, blir nog att köpa den i helgen när vi ska till sommar stugan utanför Kalmar ;)

Ha de så gött medans jag ska ut i snöstorm pöösss;*♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu