Blöö

Hej!
Ligger nu i min säng och kollar på första Twilight filmen nu :D
Har satt upp min blinkande gran och de luktar blommor i mitt ny städade rum, pappa och mamma är nere och handlar mat, är hungrig så de passar bra!

Imorgon blir de hemkunskap på morgonen, tror vi skulle baka nåt men kommer inte ihåg vad, fraller kanske de var men aja glömde boken i skolan :)

Och orkar inte göra so:n ikväll så får jobba stenhårt den här veckan och hoppas på att ludde som sitter breve mig kan bli lite mer seriös så jag kan konsentrera mig ;)

Men nu ska jag kolla filmerna och sen läsa boken, hehe Godnatt:*♥

Plutten hänger på vägen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu