God morgon :D

Goden morgoen!
Vaknade runt kvart över åtta att en råtta (syster) ringde på dörren.
Jag vart skit arg och bara slängde upp dörren och skrek på henne den lilla paddan :)
Så kom hennes kompis isabell också så höll dom på att riva runt på övervåningen sen kom dom ner igen och sprang ut i garaget och hämtade Elines sommar klackskor så himla dryg, så jag slängde ut dom.

Så jag ligger nu här uppe i soffan och kollar på Jarry Springer show, en väldigt lustig show men rätt underhållande eftersom dom gör bort sig så mycket:)

Idag ska jag väl städa toaletterna så blir mamsen glad, och idag ska jag verkligen ta akvariet lovar på mitt liv!
Senare hoppas jag att det blir brudaarna:D

Ha en bra dag:*
xoxo/Eirin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu