Hm..

Hejsan!
Hinner inte med bloggen den här veckan känner jag.. hade matte prov i dag och sista delen i morgon, och på fredag So prov.
Aja provet idag gick väl bra känns de som :)
Annars idag har jag varit på stan och köpt lite saker till mitt akvarium tillsammans med Alexander och Elin, sedan gick Elin och jag hem till mig och fixade akvariumet. Åt lite gröt och sen drog i ner till resecentrumet tllsammans med pappi och mammi för att köpa mina biljetter så nu är dom "chek"

Imorgon blir de pizza med brudarna efter skolan :D de blir nicce!

Annars nu ska jag plugga lite So natti:*
Emilia och Eline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu