Pappas dag

Go kväll, blev att dra ner en stund på stan med brudarna, eftersom jag kom på att pappa fyller år i morgon så var tvungen att åka ner till stan och köpa en lite present till honom...och en till mig som jag ångrar nu :(

Orkar tyvärr inte ladda upp några bilder ikväll eftersom jag är¨slut sen helgen :) Men i morgon då lovar jag! 

Men nu ska jag starx duscha och sen Svenska Hollywood fruar :D

Go natt:*


Tänkte köpa lite skal till min mobil som jag ska köpa men vet inte vilket;)
Snygga va? ;p


Kommentarer
Postat av: från din älsking som du e gift med ;) ps ... petra...;)

eirin din tönt;) skit fina skal vad är det för monil??:O

ta det ljusrosa de är sååå dej;) + det passar till datan:p <3

2010-11-17 @ 16:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu