Trött på syster....

Guuud vad Eline är störande! Hon står nu på bordet och sjunger samma jävla jul låt tusen gånger om, och de suger. Hon och hennes klasskompisar har skrivit den och ska sjunga den på en jul show som är om fyra veckor ingen pnick precis! Blä på henne!

Aja har i alla fall varit ute och gått med Brudisarna en stund med Atlas, hittade mina drömmars hus :') guud så vackert måste ha ett sånr när jag blir vuxen!
Måste springa ner snart i källaren och städa upp mina kläder som ligger på golvet i hallen innan mamma och pappa kommer hem från sin träning för om dom ser de blir dom inte glad på lilla mig! Ska också fixa lite i mitt rum som ser ut som ett bombnerslag, kläder över hela golvet och då menar jag verkligen hela golver ;o

Ska springa ner nu för dom kommer hem näs rom helst, men ha en bra kväll:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu