When I look at you...

Heja på! Nu är jag igång och städar mitt rum förfullt!
Ligger bara lite kläder kvar på golvet och andra små saker;)

Nu har jag kommit på vad jag ska göra ikväll också, Eline och jag ska köpa godis och hyra film, de blir kanon!
Vi har inte bestämt vilken än men de får vi se när vi kommer dit ;)

Annars så  har jag lagat min lava lampa som gick sönder i somras, de åkte ner från hyllan när mina tjocka twilight böcker ramlade :) Hellre sent än aldrig.
Sen i morgon måste jag hämta min Engelska bok hos erica även om dom är sura på mig för att jag inte åkte med till Kalmar men de är väl inte mitt fel att jag blev dålig?
Aja de måste fixas!

Sedan så kommer Stefanie senare och ska låna mina hänglsen som hon ska ha på masskeraden, hon ska vara Emil, typiskt en från Vimmerby och gulligt! hih

Men ha en bra eftermiddag :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu