WILD CHILD

Goden kväller!''
Sitter nu i min säng och kollar på Wild Child :)
Skönt eftersom jag "jobbat" jätte bra idag! Jag skulle plocka in lite ved för att fjäska till mig lite av pappa, men jag tog på mig helt fel skor så jag halka hela tiden i backen upp mot backsidan, och sen sista gången innan jag skulle gå in halka jag till och såklart hade jag veden i händerna så dom flög upp i luften och landade på mitt knä så jag har massa hak in i knäna :( så slapp träna idag :D niiice!!

Har även varit godis fri i en vecka nu, duktigt :D

Men nu ska jag hitta på nåt :)

Pöss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu