Blogg paus!

Hej!
Har inte bloggat på as länge! förlåt men har inte orkat, och har inte ens varit inne på facebook så ;)

Men i alla fall tim sov ju här heela helgen och han väckte MIG varje morgon klockan SJU  för att gå ut och få mat!
Gjorde de som behövdes och gick och la mig igen :)
Annars har jag varit med ludwig i helgen och solat! så lite färg har man fått ;)
Sen åkte vi till linköpng igår, blev lite kläder, och så skulle vi köpa mig och eline en 42 tums tv men de fanns bara en kvar och eftersom eline fyller år på fredag fick hon den -. men ska få en också när vi hittar en och då ska jag kräva en bättre! :>
Idag väcktes jag av farmor som knacka på mitt fönster, hon kom för att köra eline till fridtids men hon hade försovit sig så de blev att springa upp och väcka henne ;)
Efter dom hade åkt kom ludwig hit och åt frukost med mig :)
Sen städa vi bilen och min toalett ;)
Efter de drog vi hem till han och sola lite innan vi gick in och kolla på film, åt även deras goda tacopaj:') hihih! ;)

Efter en dag med ludwig åkte jag sedan och möte Erica och Elin vi gick och köpte godis och la oss och kolla på en film, som var huur konstig som helst "dead girl" typ eller nåt ;)

Runt halv tio gick vi upp till mig för att ta en kvälls promenad med timpan ;)
Och nu ligger tim,eline och jag i min säng och kollar film:)

Imorgon åker mamma,ludwig och jag till oskarshamn för att sätta dit min nedre tandställning sen en god lunch blir de sen :)


Och på valborg blir de liseberg! Hur taggad som helst! ;)



Men nu måste jag sova :)


God natt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu