Engelska prov....check!

Hej!
Ligger i sängen nu och kollar lite på film och bara slappar!!:)
Har ju gjort engelska provet idag och de känns skapligt måste jag säga, så jag är nöjd men jag ska inte säga nåt innan jag får resultatet;)

Annars idag följde ludwig med mig hem efter skolan vi gick ut på altanen och solade lite i den skinande solen! Underbart! :)
Sen nu har jag varit ute på en lite promenad med flikkorna! vart en mysig promenad med pommes;)

Men nu ska jag strax duscha sen blir de nog sängen resten av kvällen:)


Puss!♥


Bild sen region i somras:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu