ett lite uppehåll :)

Hej!
Har ju varit lite tyst här nu under några dagar, och jag har fått klagomål, men nu är jag här igen:)
Har varit sjuk så har inte orkat direkt och inte haft tid heller för den delen:)
Måste pluggga! men har i alla fall gjort klart hemkunskaps uppgiften tillsammans med erica så de känn skönt i mitt hjärta:)

Imorgon har vi sovmorgon så blir att sova till sju och sen ta en lång varm morgon dusch! helt underbart :)
Sen senare ska vi på nåt författar besök, får se om de blir intressant ;)

Men nu orkar jag inte skriva mer så lägger ut lite bilder:)

God natt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu