Har haft en plåga i mitt liv idag i nio år!.....juste de är ju min syster :$

Hejsan!
Ligger med timen i sängen och gör inte allt för mycket efter ha gått en mil idag ;o

Började morgonen med att ta tim under armen och gå upp för att sjunga för lilla syster eline, som fyller nio idag ;) Hon fick sin stora tv plus lite annat små skit ;)
Efter frukost tog vi och drog ner till stan på en familje promenad, kolla lite i affärer sen gick vi ner till astrid lindgrens värld för att äta lunch :)
Blev glass till efterrätt :)

Promenaden hem var seg eftersom man var så trött i benen, och tim ligger nu här trött som bara den och sover vid mina fötter :)

Men nu starx blir de utflykt till försjön och kolla grodyngel skulle jag tror :)
Efter de blir de träning :)


Puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu