Hemma!

Hej!
Ligger i sängen och kollar film, orkar ingenting annat.
Annars så har man ju skadat foten också så de är inte det skönaste!;)

Men de som är bra med dagen de är att mitt lag kom två idag ¨på stafeten, småland kom även etta också, och blekingen kom trea :)
Var väldigt nervös i morse eftersom de var jag som skulle starta men sen när jag kom till startpukten släppte det! Kom in som andra tjej vid varvningen och kom in tillsammans med lollo. Mitt lag låg etta fram till sista sträckan då johanna tappade till hanna så hanna kom i fatt och vann. men är nöjd ändå, vi är trots allt sydsvenska mästare!:)

Annars så hände de rätt mycket igår, robin,joel,anton,david,philip och oskar kom och bodde i mitt och tjejornas rum under kvällen, även hansson kom en stund och somna i min säng, men som tur var, var jag och borsta tänderna under den tiden, så de blev att knuffa ut han när jag kom tillbaka:)

Bilderna kommer imorgon lovar jag! :)

Puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu