Kyrkan!

God morgon!
Sitter i soffan nu och ska strax äta lite frukost hade jag tänkt :)
Sen blir de kyrkan med ludwig,erica och elin, men erica ska ju möta upp sin partner när hon kommer dit ;)

Annars var gårdagen i sig väldigt skön!
Åkte ner på stan med brudarna, kollade runt lite och sen tog vi och gick och åt en god sallad! :)
Vi som tyckte vi var så nyttiga möte sedan upp clemens och han köpte en 200 g choklad till oss som vi mumsa i oss :)
Efter de spela vi lite wii och ludwig kom, sen drog vi hem till mig och spela brännboll:)
Runt nio drog erica,elin och clemens så jag och ludwig gick in och kolla film och tjocka oss med godis och chips :)
Sen har jag sovit som en stock!

Men nu måste jag fixa i ordning mig!


Ha en trevlig långfredag!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu