Ludwig♥

Hej!
Ligger i sängen nu och kollar lite på film för att komma till ro såhär på kvällen:)
Blev en promenad ensam igår, gick en och en halv timma och lyssna på skön låtar, sen när jag kom in på min gata kom ludwig cyklande, haha han hade cyklat hela vägen hem till mig för att leta efter mig för han trodde jag var sur på han för jag inte svara på sms, lite gullig ju;)

Annars idag så kom de två föredetta brottsligar till LEVAN och berättade för oss om sin bakgrund, dom sammarbetar nu med KRIS:)

Fick även sluta tidigare idag eftersom magnus var hemma och passa sitt sjuka barn så slapp vi teknik! super skönt:)
Så de blev att dra hem till ludwig en stund:)
Blev att kolla på Wallander och äta godis, hihi:)
Sen nu vid sex har jag tränat, tränade lite teknik inför helgen:)

Imorgon blir de framisgalan på skolan och sen typ nåt disco på kvällen:) 

Glömde berätta att jag var hos tandläkaren idag på kontroll och jag hade inga hål! wiie!:) 

Men nu ska jag borsta tänderna! 


God natt!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu