Mys med syster!

Hej!
Sitter och myser med eline framför brasan och kollar på I Am Legend! Hon är lite rödd men, jag lurar henne att inget händer;)

Inatt har jag i allafall sovit hur dåligt som helst! Har typ varit vaken hela natten och legat och vänt mig om hela tiden för att jag inte har kunnat sova! Men gick upp vid sju sen med mamma och pappa;) vi åt lite frukost och fikade:)
Sedan gjorde vi oss i ordning och drog mot tävlingen i nybro:)
Eftersom jag blev värre över natten så var de väldigt tugnt, usch!
Men kom bättre än vad jag trodde, kom fyra faktiskt så de var ju rätt bra och då var jag sjuk också:)
Pappa köpte även dom nya rosa orienterings skorna som kommit ut nu, men dom finns bara i ett vist antal så jag var snabb! ;)

Efter tävlingen drog vi in mot Kalmar och gick först och käka lite, sen kolla vi runt lite, mådde så himla dåligt att jag orkade inte titta på nåt, men de blev i alla fall en sommar jacka som jag ska ha nu i sommar på dom svarlare kvällarna, bild kanske kommer imorgon om jag orkar;)

Ska även plugga lite ikväll hade jag tänkt så det blir super;)


Men nu ska jag dra:*

puss♥



Mina nya skor;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu