Norrköping!

God morgon!
Ligger i soffan nu och ska strax äta frukost skulle jag tro:)
Ska till norrköpning om en stund för att orientera;)

Annars så gick jag  och ludwig ner till stan efter skolan igår och åt lite, sen blev de att gå hem till mig för att kolla lite på "Harry Potter" men vi gick även ut i skogen en stund för att plocka lite påskris, så nu är de fjäderpyntat utanför huset:)
Sen vid runt sju så drog ludwig hem och jag drog ner till erica och elin:) Vi gick och köpte godis och sen kolla vi på film, men vi såg inte klart den utan vi fastnade framför datorn:)

När jag kom hem sen på kvällen prata jag med mamma och pappa lite sen gick jag ner till mitt rum för att susa:)
Ikväll blir de att åka ut till emilia och stefanie för att fira ola, och sen sov där:)

Men nu ska jag äta;)

Ha en fin dag!♥


Grattis Fjortizzz Elin! ♥


Kommentarer
Postat av: Elin.

Tack fjortizz Eirin :D <3

2011-04-09 @ 12:18:14
URL: http://elinkristinacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu