Piiiiipp i öronen!

Hej!
Kom nyss hem från the party! Och de piper som bara den i mina öron, usch!;)
Annars var de en skapligt rolig kväll med brudarna, och även ludwig som haka på, men han satt mest ner och höll i min dricka;)
Dregen skulle ju komma,men åkte innan han kom eftersom jag är så himla trött på fredagar plus att jag ska upp och tävla imorgon:)
Men de´t visade sig att jag inte statar fören halv tre och de känns UNDERBART!!

Annars så var de framisgalan idag, min egna åsikt tycker att de sög totalt, satt typ bara och spela "angry birds" ;)
sen blev de hem och städa rummet, det behövdes verkligen! men nu är de fint tills jag åker bort imorgon:)
Sen köpte mamma en pizza till mig sjuuuukt gott!:D

Sedan blev de att möta upp bruttorna;)


Men nu ska jag hoppa in en snabbis i duschen sen blir de sängen:)


God natt!♥


Bilder från veckan!

Kommentarer
Postat av: stefanie

EIRIN DÅ! du skulle ju ta hans autograf åt mig ;)!

2011-04-16 @ 10:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu