Sängen är min ro!

Hej!
Ligger i sängen nu och kollar på film,äter godis och dricker cola med ludwig ;)
Vi har typ varit heeela dagen sedan halv elva;)

Kyrkan idag då, var inte alls så drygt som jag trodde, bara att ludwig,erica,elin och jag satt och as garva åt bilderna vi tog med ludwigs ipad ;)

Sen så följde ludwig med mig hem och han städade mitt rum så snäll som han är hiih, jag behövde bara berätta vad som var rent och smutsigt ;) Skköönt!
Sen så städade vi även mitt akarium och vi hittade ett litet yngel, som vi nu har lagt i min yngel bur :')
Bilder kommer nog senare skulle jag tror, ska nog visa upp denns utvekling från yngel till full vuxen fisk ;)
Ska i alla fall försöka :)

Sen gav ludwig och jag ut på en spring tur i det sköna vädret ;)
Vi sprang förbi en ko hage och såg en ny föd kalv, som var jätte söt :)
Ska visa en bild imorgon:)

Efter duschen sen drog vi ner till stan och mötte upp emilia och sebastian, men vi gick och lämna av sebastian vi rese sen drog vi och åt kebab och köpte godis! mums :)

Men nu ska jag kolla filmen :)


God natt!♥


En as gammal bild :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu