Solen lyser, himlen är blå oh vad skönt de är att leva då!

Hej alla glada!
Mitt humör är på topp, eftersom solen lyser ute och vädret är på topp!
Känns verkligen som att sommaren är på väg nu:)

Blir att äta nu strax sen bär de av att möta upp fisarna plus stor fisen för att köpa galss, idag igen hehe men glass är så gott i detta varma väder och jag kan gott gotta mig lite nu eftersom jag tävlar så mycket på helgarna nu:)

Annars idag hade vi för första gången idrott utomhus idag, blev brännboll! Skit kul måste jag säga även att jag inte direkt är nåt proffs på de men ändå:)

Men nu ska jag sticka och äta för min mage kurrar hihih:)

Ses!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu