Stugan

Hej!
Sitter i soffan i stugan nu och kollar på vetrinärerna med familjen:)
Annars gör vi inte alls så mycket:)

Idag så vakna jag av att klockan ringde vi sex men orkade inte gå upp så stängde av larmet, sen vid tio över sju vaknar jag av ett sms från ludwig, och jag har han att tacka att jag vakna idag, haha ;)
Så de var bara att äta fort sen fixa sig lite snabbt för den vid kvart i åtta åkte jag till skolan:)

Jobbade lite på min novell som vi ska börja skriva på snart:)
Annars så har halsen blivit värre under dagen och de suger! usch! :)

Sen kom pappa och hämta mig sen blev de att packa och sedan åka ner till sibylla för att äta lite :)
Efter de sov jag hela vägen hit;)

Imorgon startar jag runt elva skulle jag tro sen blir de att åka in till kalmar! underbart! :D

Men nu ska jag vara social med ludwig och familjen! ;)


God natt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu