Träning!

Hej!
Ligger i sängen och väntar på att duschen ska bli ledig:)
Har min ludwig som underhåller mig under tiden;) Kanske blir att ringa han sen om telefonen är ledig, mamma har den nu eftersom morfar har åkt i på sjukhuset.

Skolan annars idag, hände väl inte allt för mycket:)
Men på so:n gick jag och amanda ner till ungdomsmottagningen för att boka tid till en interjuv vi ska göra, har ju ett arbete med abort,  så vi ska ner dit och ställa några frågor kring de:)

Sen blev idrotten inställd idag, så ludwig och jag drog hem till honom en stund och gjorde inte allt för mycket, man orkar typ ingenting så här nu innan lovet. Men blev i alla fall träning och de gick ju lite sissådär måste jag säga:) Men jag kom ut i alla fall de är de viktigaste:)
Blev ju även uttagen för att representera småland i helgen på ssm så ska väl träna imorgon också så jag är lite taggad i alla fall. brukar ju annars gå skit på ssm men får kämpa ändå:)

Teknik prov på torsdag annars, sen framisgala på fredag, hoppas inte på allt för mycket men ändå:)

Men nu blev duschen ledig så ska hasa mig dit:)

God natt!♥


Brun och fin man var i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu