Chillardag!

Hej!
Sitter i soffan med mamma, vi kollar på tv och myser :)
Mina snälla föräldrar hade köpt med sin fina saker till mig från linköping :)

Och nu är pappa iväg och handlar mer till mig :D
Halsen har inte blivit bättre, men hoppas den blir det över natten! :o
Och saknar ludwig också!

Imorgon blir det att kolla plattång, sen kommer ludwig hem, får se om jag orkar att han kommer hit en stund på kvällen, jag ska antagligen åka på onsdag på läger i fem dagar och ludwig åker utomlands på söndag och får inte träffa han fören skolan börjar :(

Men nu ska jag lägga mig ner under mitt duntäcke igen :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu