Har skuttat hem!

Hej!
Är nu hemma igen, kom hem igår men drog till erica och elin direkt :)
Vi pratade, gick och köpte godis och såg film! :)

Dagarna jag har varit bort har varit bra, jag och mina tjejer fick ett sjukt fint rum på usm-lägret som en liten lägenhet ungefär ;)
Liseberg i fredags vart också lyckad, förutom att min mobil vart vatten skaddad i flumride! Men som tur gick vattnet i skörmen bort efter någon timma :)
Gick faktiskt ganska bra i lördags fast att jag bara joggade men det var svår orientering så jag tjänade nog på att ta det lugnt som filip sa :)

Idag har vi varit i linköping och köpt säng till eline, men jag fick även med mig lite smycken hem och en you & me handduk som är så fin! :)

Imorgon får vi se vad dagen bjuder på, träning på kvällen i alla fall för halsen känns bättre nu :)
Men nu ska jag gå och ta min pencilin innan jag ska susa :)

Bilder kommer imorgon :)

Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu