Natti!

Ville bara säga godnatt efter en mysig kväll :)
Tim har nu åkt så får susa själv í sängen, hihi men det betyder bara mer plats till mig ;)

Slog just på min tv, och kan ni gissa vilken film som just började på kanal 6? Jo den vidriga skräckfilmen jag så igår med erica och dom, så det blev att byta direkt ;)
Haha ja, jag är nog lite töntig :)

Men nu annars innan jag somnar så blir det att kolla på Justin Bieber never say never! :D
Haha visade farmor en bild på honom förut och hon trodde det var min nya pojkvän, lite gullig hon är :)

Men nu ska jag duscha sen checka film!

Puss!♥

Bjuder på två halvruttna bilder som jag tog nyss x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu