Ut i mörkret!

Tjena!
Ska nu strax kläom och bege mig ut på nattorienterings träning som pappa fixat åt mig :)
Får se om jag kommer levande tillbaka :)

Dagen med mina bästa tjejer har varit finfin!
Erica fixade min header och vi kollade på två sorgliga filmer och en skräck, lite blandning som det brukar bli när det handlar om oss ;)
Har verkligen saknat dom här stunderna, dom försvann liksom när man skaffade sig pojkvän, allt började handla om han. Men slut på de från och med nu. Och mitt nyårslöfte ska bli att det aldrig ska upprepas igen att jag tar kille före vänner :)

Men nu ska jag och kläom :)

Återkommer senare, får vi hoppas! ;)

Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu