Klipp*!

Hej!
Sitter i vardags rummet nu och kollar på Glee, tredje säsongen börjar ju ikväll också så blir att se på det :)
Annars idag har man varit på vimmerby gymnasium idag och kollat på alla olika linjer, jag har själv funderat på teknik, och det visade sig idag att den linjen hade bra lärare och var ett skönt gäng :)

Igår blev det träning med emilia och ludwig, sen blev det kvälls rea på intersport och ludwig fixade så jag fick min adidas väska :) Betalade endast 40 kr eftersom den var nersatt till 190 och jag hade ett presentkort på 150 sen skoljoggen som jag utnyttjade :) Ett fint klipp tycker jag! :)

Men nu ska jag ta och ta fram so böckerna, har prov på fredag ;)

Pussss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu