Promenad i regnet

Hej!
Har varit rätt tyst här ett tag, men har inte orkat med att blogga :)
Lussevakan var i måndag, fin kväll och amanda blev lucia! :)

Tim var här i tisdags och vi sov mest tillsammans men tog mig även upp och lekte med han, han älskar att bli jagad den lilla plutten, och så klart ska han alltid springa under bordet så jag inte kommer åt han ;)

Onsdag och torsdag har det varit sex pch samlevnad i skolan, blev bio igår och fjorton suger :)
Nu ska jag bara se klart glee så ska jag ut och gå med ludwig i regnet  :)

Måste även säga att jag fick MVG på språkhistorian, så himla glad! :D
Och lov nästa vecka älskart!

Pusss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu