Hej alla glada! :)

Ligger nu i min säng och myser med film och mjuka kuddar;)
Men blir nog en fika snart med familijen ska ni se :)

Idag är de då alla hjärtans dag, och denna måndag kunde inte börjat bättre efter en dålig natt sömn!

Kan ni gissa vem som kommer med en röd ros och är söt som socker?
De var min ludwig som kom till min på morgonen innan skolan:) Han är ju för sött, vart jätte glad! Så tack ludwig♥
Var bara här i fem minuter eller nåt sen drog vi mot skolan, på hemkunskapen så bakde vi pizza, är proffs på de nu eftersom jag laga de igår också så ;)

Sen hade vi háde vi bara en och en halv lektion kvar för på halva engelska lektionen var vi tvungna att städa korridoren så de var ju gött! :) 

Sen drog jag med ludwig hem och vi åt godis,chips och popcorn medans vi kollade på  Grease var länge sen man såg den så;)

Sen kom pappis och hämta mig runt halv sex eller nåt, men nu ska jag kanske plugga får se:)

Ha en bra fortsatt alla hjärtans dag! :)



God natt♥


vill ha sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu