Kalmar

Hej!
Sitter nu i fåtöljen och kollar på nåt barnpogram som lilla syster titta på ;)
Annars nu har vi ätit tacos!

Men aja mamma väckte mig vid åtta men pallade inte att gå upp förren halv nio, och då stod frukosten framdukad ;)

Sen fixa jag mig och så drog vi mot kalmar, och de var redigt fint väder idag mot var de var igår, man såg ingenting och då menar jag ingenting vart rädda att vi skulle dö eller nånting men som tur var så överlevde vi! ;)

Aja vi började shoppandet på min favorit affär New Yorker hittade bara en halsduk men skit samma, ja se ett par jeans på kompaniet fick även en jacka där ifrån av min käre far som var redigt gengerös idag, fast de är han nog alltid ;) eh vad köpte jag mer? ...jo underkläder,smink,tröjor och strumpbyxor har säkert glömt nåt men orkar inte tänka nu ;)

Så sista timmarna var jag as trött! blö men nu har jag tagit en varm duscha och skrivit två sidor på min SO uppsats(STOLT) ;)

Jo kom på lite mer har även fixat allt till måndag då ludwig och jag ska tjocka oss, ett kg godis blev de och chips, och har inte tagit en enda bit från godis påsen duktigt av mig, istället har jag ätit två av mina favorit kex ;)

Men nu ska jag borsta mitt blöta hår sen bädda ner mig i en filt och lägga mig till ro framför tv:n resten av kvällen så jag säger god natt :)♥


Kommentarer
Postat av: Erica

Saknar dig särunge :( <3

2011-02-13 @ 14:11:36
URL: http://ikkkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu