Mot stugan snart!

Hej!
Ligger i sängen och kollar på Beck :)
Äter lite godis också från igår när jag var med erica och elin ;)

Vakna imorse av att pappa kom ner och fråga om jag skulle med till stan och äta frukost. Tur att han kom och väckte mig för hade en mardröm.
Så jag åkte ner med han till stan och åt, men han pratade mest i telefon, han var ju ledig från jobbet men som vanligt när han är ledig så ringer dom från jobbet och massa, så jag fick sitta och prata med han kompis ;)

Drog hem och packade min väska till helgen, så nu har jag bara träningskläderna kvar att packa ner:)
Tog en liten duscha, sen körde pappa mig till ludwig samtidigt som han skulle åka och hämta mamma från jobbet:)

Vi kollade på "Allt för min syster" och sen på en skräck film igen ;)
Sen skulle han på innebandy träning vid fyra så gick med han till skolan så gick jag hem själv där ifrån ;)
Åt lite kakor och kollade på skidor medan jag smaska på dom ;)
Marit tog guld och petter silver så är nöjd med norges insats ;)

Men nu ska jag vänta på att filmen jag laddar hem ska bli klar, har laddat datorn med massa filmer till helgen annars kommer jag ruttna i stugan. men imorgon blir de att bada för första gången i vinter ;) Sen ska jag läsa världens ruttnaste bok "janne min vän" måste läsa den i svenskan och den suger verkligen! usch!



Men ni får ha de bra så hörs vi kanske ikväll! :*


Pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu