Träning snart!

Hej busungar! :)
Ligger på golvet nu i mitt rum och glor film medans jag äter godiset och chipsen från igår, sa till ludwig att han skulle ta de men han vägrade de lilla bajsungen! Så ska kasta de nu annars små äter jag bara;)

Annars idag har jag varit i skolan, sov mycket bättre inatt kan jag säga sov som en stock! :)
Sen hade jag bara tre lektioner idag för fick jobba i cafeterian idag med alexander, kuuul ju! ;)
Sen så slutade vi tidigare idag för musiken var inställd så vi flytta fram idrotten, så efter idrotten drog jag med ludwig hem en stund, och vi låg mest i hans säng eftersom han skulle på träning vid fyra:)
Så gick med han till skolan sen drog jag hem;)

Men sen vid sex nu ska jag på träning, stefanie och ola skulle ha nåt men måste hem sen och plugga för har SO och svenska prov på fredag så måste plugga sen så har jag fortsättningen på tyska provet i morgon att fixa så:)

Men nu ska jag kasta godiset sen blir de att klä om är så himla seg när jag ska göra de :)

Men önska mig lycka till på träningen! :*


Kommentarer
Postat av: Elin Namnieks.

Jag tycker den där bilden är döhärlig, eirin! :D

2011-02-23 @ 15:21:45
URL: http://elinnamnieks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu