Vid elden

Hej!
Sitter i fåtöljen nu och kollar på "Englagård andra sommarn" :)

Idag väcktes man av sin jobbiga syster och hon blev besvarad med en smäll, så hon börja tjuta! haha ;)

Åt en lite frukost sen drog vi iväg ;)
Lastade snabbt av våra saker och drog mot kalmar! :)

Blev två tröjor, en hatt och ett par rosa CONVERSE ;)
Mysigt! :D
Blev ju en till film också, hehe ;)

Nu på kvällen har jag och eline dampat lite i sängen och varit ute en stund :)

Och i morgon blir de att bada i mönsterås, hoppas de blir roligt i alla fall, ska även börja läsa min tråkiga lilla bok ikväll när jag ska sova! blä!

Men nu ska jag fika och fortsätta mysa!  Och sakna min lilla ludwig...♥

Men ha de så gött och susa sött :*

Bilder från ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu