Damp?

Sitter nu i soffan med Stefanie medans emilia och eline dampar loss om fjärkontrollen, haha ni skulle bara se dom! :)
och de första jag möttes av när jag skulle öppna dörren till mupparna var att emilia redan var innanför dörren och stod oh höll för dörren för stefanie som var på andra sidan ute i de kalla vinter vädret. sen så kommer emilia plötsligt in springade i mitt rum med stefanie tät i hällarna och där står dom och drar i varsin ände av en halsduk, vilken syn alltså :D

Haha men nu ska jag kolla på Arn som börjar snart!

ses:*♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu