femton år

Hej!
Ludwig tyckte jag skulle blogga så får väl ta och göra de nu då :)
Idag blev man väckt av att lilla syster som sov hos mig inatt inte kunde ligga still så var lite halvt vaken när mamma och pappa kom och sjöng :)
Fick pengar och kläder nu på morgonen men också en tårta, som pappa var mest glad över, han ville börja äta på den redan igår men de fick han inte av mig, men de räddade hans dåliga morgon humör! :D

Sen efter man ätit frukost gick jag ner till mitt rum och kolla på skräck film men den var inte så läskig som jag trodde ;)

Sen gick man och träffade ludde och han sa grattis sedan vidare till mupparna, och vi kollade på skräck film som vanligt!

Men snart kommer gästerna hit så ska fixa mig sees ikväll puss:*♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu