Hemma!

Hej!
Kom precis in efter ha varit på bion! och de var grym!
Den nya personen i filmen var deras kusin, som var sjukt rolig! herregud :D
Filmen handlar i sig om onskans ö som har en dimma som kidnappar människor och dom ska bryta förbanelsen med hjälp av sju svärd som aslan gett ut till olika personer så dom två yngsta syskonen och caspian tar skeppet gryningen och dess besättning och ger sig ut för att leta upp svärden, men på resan blir kusinen en drake, aa man måste nog se den för att fatta den ;) De dåliga var att kung peter inte var med för han är ju snygg! Men annars en bra film!

Nu ska jag bara hoppa i min mjukisdress sen beger jag mig över till mupparna för ännu mer film! hörs senare


Pööss♥

kusinen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu