kommer inte på nån rubrik.

Hej!
sitter i vardagsrummet nu och ska strax gå och ta mig mat.
Vaknade runt halv tio i morse och drog på mig mjukis dressen direkt, sedan drog jag upp och åt av den fram dukande frukosten.
Sen drog mamma och jag ner till stan för att köpa min mobil, men de fanns bara låsta mobiler kvar och de ville jag verkligen inte ha så har skickat efter en nu via nätet så den kommer i morgon eller på tisdag ;)

Sen vi tre så dra eline och jag för att se Narnia: kung Caspian och skeppet Gryningen på bio så de blir mysigt!

Men nu ska jag äte sees :*♥

Bilder från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu