Lördag :)

God morgon!
Sitter nu i soffan och ska strax äta frukost tror jag :)
Annars idag blir de att tapesera (stavning?) med mamma nere i hallen ;) Sen blir de att vara med bruttorna idag :D

Aa igår så jobba vi lite i skolan med vår redovsning som vi ska ha på tisdag men ludwig kom på att jag skulle till oskarshamn för att fixa tandställningen, så de slipper jag och de tycker jag verkligen inte gör nåt för jag hatar att prata inför grubber! ;)
Sen så hade vi ju so prov sista lektionen och de gick super tror jag, svara i alla fall på alla frågor så de borde ju vara lite bra i alla fall ju! ;)
Sen gick jag med ludwig hem och vi kollade på lite filmer och hade de jätte mysigt! Hade ju en månad igår så :)

Aa senare på kvällen så gick vi ner till tempo och köpte godis sen följde jag med han till skolan så tog jag skogsvägen hem :) Så jag hade en SUPER fredag måste jag säga! :D

Men nu ska jag och ludwigs byxor hasa oss upp från soffan och dra oss mot köket! :)

Ha en bra dag för de ska jag ha!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu