Plugg....plugg

Hej!
Ligger på golvet i vardagsrummet och kollar på Landskampen ;) hoppas norge vinner :D
Annars pluggar jag stenhårt här hemma :D
Usch orkar inte mer men pappa ska förhöra mig när han kommer hem fån träningen, har även själv tränat idag så :)
 aa igår så följde ju alexander, amanda och ludwig med mig hem och bakade kakorna smakade.....hårfärg!
Fyfan de stank i hela huset, så vi skulle nog förgiftat hela klassen om vi bjuder dom, så vi har kastat dom :)

Men i morgon är de so prov och engelska förhör som gäller ;) Efter skolan blir de ludwig tror jag, får sen om jag orkar.

Men på lördag blir de bruttorna :D as länge sen ju, vi ska antagligen fota så de blir nice :D

Foton från igår!
Ludwig försöksdjuret!



Men nu ska jag fortsätta plugga god natt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu