Promenad!

Hej!
Sitter i sängen och kollar på Hem till midgård ikväll igen, den serien var ju för rolig dom borde göra en fortsättning :)
I skolan idag började vi med no och på kollade vi på nån film om jorden och alla klimat förändringar. Var ju bättre än att jobba i alla fall ;)
Sen hade vi idrott och idag sög de verkligen tror aldrig vi haft en sån tråkig lektion i idrott förutom när vi spelar innebandy! Men aja,
Tyska skrev vi mest meningar på så de var lugnt med.
Sista lektionen hade vi matte och de gick ju faktiskt bra, amanda och jag blev klar med alla uppgifter som vi skulle så vi fick sitta och slappa ett tag innan vi slutade gött! :D

När vi slutade stannade jag kvar en stund och prata med ludwig sen så gick jag och möte erica och elin, så gick vi hem till dom och kolla på film, men den var inte så bra lite konstig faktiskt! ;)
Halv fem kom pappa och hämta mig och då skrek min mage efter mat så de fick bli kyckling! Aa sen gick jag bort till farmor en stund med semlor eller hur dom stavas och dom vart så glada kände mig som en ängel! ;)

Men nu på kvällen har jag varit och gått 3,6 med ludwig och vi höll på att bli överkörda av skidåkare flera gånger men vi överlevde i alla fall! :D

Men nu ska jag borsta gaddarna sen sängen med hem till midgård!

God natt:*♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu