Run!

Hej!
¨Är nu äntligen hemma från husqvarna:) Vart faktiskt bättre än jag väntat mig så de dög! )
Började helgen med en natt-sprint inne i stan, jag och kajsa sprang tillsammans och de gick skit bra! ramla inte en enda gång heller förutom på i en is backe men de är ju självklart att man gör :)
Sedan kom adrian och hämtade oss och körde upp oss till IKHP stugan, dä blev de att packa upp sen äta kooooorv!
La mig sedan på min madrass och prata lite med ludwig medans philip låg breve och snackade ;)

Första passet på lördagen började halv nio så frukosten var vid sju, seg men de gick bra :)
Vi hade kontroll plockning ute i skogen med snö upp över knäna, jobbigt! :)
Sedan blev de dusch, sedan lunch fick nåt med korv igen tror jag!
Andra passet började halv två, blev tennis ol skiiit jobbigt, så var död när jag sprang tbx!
Middagen efter de sen blev de att dra ner till stan för att leta efter godis, så vi gav oss ner för dom branta backarna som har lutningen 15% assssss jobbig att både gå upp för och ner för fy!

Softa efter de, söndag, stafet  snö jobbigt! Åka hem blev de vid halv två sen kom ludwig och vi plugga lite no och kolla hem till midgård :)

Men nu ska jag ut med erica och elin lägger ut bilder sen hej!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu